La nova TMB App a Android
Com pots instal·lar-la?
Aquesta primera versió de la nova TMB App conviu amb la versió actual. Per això, cal seguir els passos següents per instal·lar la nova versió al teu dispositiu Android. Aquest procés està totalment controlat per la PlayStore. Així doncs, és segur, com si descarreguessis l’app des de la PlayStore.
1. Accedeix a la PlayStore
Accedeix a la PlayStore amb el teu terminal Android, a la fitxa de la TMB App.
2. Sol·licita ser beta tester
A la fitxa de TMB App trobaràs un component per unir-te al programa (hauràs de fer scroll per trobar-lo). Un cop t’hi uneixis, hauràs d’esperar que es validi la teva sol·licitud. Pot trigar uns minuts
Important: pot ser que ja formis part del programa beta si ja t’hi havies adherit amb anterioritat (per exemple, per a la T-mobilitat). En aquest cas, pots actualitzar la nova versió o, si ho prefereixes, pots abandonar el programa per mantenir la versió anterior de TMB App.
3. Comprova que ja ets beta tester
Quan tornis a entrar a la fitxa de TMB App a la PlayStore, podràs comprovar si ets beta tester sota la capçalera. Un cop siguis beta tester (al costat del nom de l’aplicació TMB App apareixerà la paraula beta), les properes actualitzacions ja tindran en compte la nova TMB App.
4. Comprova que TMB App s’hagi actualitzat
Si ja tenies TMB App instal·lada al dispositiu, la nova substituirà automàticament la que tenies instal·lada (recomanem activar les actualitzacions automàtiques a la configuració de la PlayStore), o bé pots fer tu mateix l’actualització o instal·lació clicant “Instal·lar” o “Actualitzar” a la fitxa de la PlayStore.
Preguntes freqüents sobre la utilització de la nova TMB App
Com puc gestionar preferències i configuracions sobre la nova app instal·lada?
Des de l’opció d’ajustos del teu terminal, pots accedir al menú d’aplicacions i gestionar les preferències seleccionant TMB App.
Què passa amb el compte JoTMBé i tots els favorits, alertes i llocs guardats?
Si inicies sessió amb les teves credencials de JoTMBé, tindràs tot el que ja tenies a l’app anterior sense cap variació:
- Informació personal, dades de facturació, mètodes de pagament i preferències de comunicació guardades.
- Subscripció al Programa de Punts i activitats i punts acumulats.
- Parades i línies favorites, així com alertes que hagis configurat.
- Llocs favorits (casa, feina i tot el que havies guardat anteriorment). L’opció “Trajectes favorits” ja no estarà disponible en aquesta versió de l’app.
- Historial de compres.
- Compte T-mobilitat si ja el tenies vinculat. A més, podràs continuar escanejant targetes i fent les recàrregues com sempre!
- Cartera electrònica T-mobilitat. Si tenies targeta mòbil, només has d’accedir al suport mòbil i, sempre que mantinguis instal·lada l’app Cartera electrònica i que hagis iniciat sessió amb JoTMBé, veuràs la targeta i els títols que hi tenies carregats. En qualsevol cas, pot ser que se’t demani que facis una sincronització quan accedeixis a la targeta mòbil.
- Hem introduït el compte AMBici. Si hi estàs donat d’alta, t’apareixerà una nova opció que et permetrà accedir al teu compte i també desbloquejar bicicletes des de TMB App.
Podré fer servir la T-mobilitat com fins ara?
Sí, sense cap problema. Podràs continuar recarregant les targetes com feies fins ara.
Si encara no tens la T-mobilitat, podràs donar d’alta el servei, vincular-lo al compte JoTMBé i començar a beneficiar-te de tots els avantatges, com recarregar títols còmodament allà on siguis.
Si tenies targeta mòbil, només has d’accedir al suport mòbil i, sempre que mantinguis instal·lada l’app Cartera electrònica i que hagis iniciat sessió amb JoTMBé, veuràs la targeta i els títols que hi tenies carregats. En qualsevol cas, pot ser que se’t demani que facis una sincronització quan accedeixis a la targeta mòbil.
A més, podràs pagar les compres amb targeta bancària o amb Apple Pay.
Què passa amb tota l’activitat i les preferències emmagatzemades en aquesta versió si decideixo tornar a la versió anterior o si hi ha qualsevol actualització?
Mentre tinguis la sessió iniciada amb JoTMBé, totes les teves preferències i transaccions queden guardades i les podràs continuar utilitzant tant a TMB App que utilitzis com al nostre web.
Així mateix, si encara no tens un compte JoTMBé, podràs obtenir-lo des de la mateixa app.
Se m’ha actualitzat la nova versió i no ho volia
Sempre pots tornar a la versió actual de TMB App abandonant el programa beta de la Play Store. Hi trobaràs un bloc on diu "Ets beta tester". En aquest bloc has de seleccionar l’opció "Sortir". A partir d’aquest punt, pots instal·lar la TMB App anterior o esperar que la versió s’actualitzi automàticament, si tens configurades les actualitzacions. Cal esperar fins que a la fitxa de la Play Store ja no hi aparegui la paraula beta al costat del nom de TMB App.
Com puc enviar valoracions o reportar problemes?
Pots fer-ho de les maneres següents:
- Si fas comentaris a la PlayStore, els rebrem i podrem utilitzar-los per millorar l’app. Aquests comentaris no seran públics i la valoració no afectarà la valoració pública de TMB App, ja que correspon a la versió anterior.
- Accedint al nostre formulari de feedback o des del menú personal de l’app que has instal·lat.
Les dades que ens enviïs seran tractades exclusivament segons les teves preferències i la informació només s’utilitzarà per millorar els problemes o mancances que es detectin.
Les valoracions que enviïs no seran públiques en aquesta primera versió, només s’utilitzaran de manera interna per millorar-la.
Com puc tornar a la versió anterior?
Si accedeixes a la PlayStore, dins la fitxa de l’app, trobaràs un bloc on hi diu “Eres beta tester”. En aquest bloc has de seleccionar l’opció “Salir”. A partir d’aquest punt, pots instal·lar la TMB App anterior o esperar que la versió s’actualitzi automàticament, si tens configurades les actualitzacions. Cal esperar fins que a la fitxa de la PlayStore ja no hi aparegui la paraula beta al costat del nom de TMB App.