Si et mous amb bus o amb metro, la teva opinió és important

Participa en l’enquesta i ajuda’ns a millorar el servei.

Són pocs minuts. Ajuda’ns a millorar!

Un any més, Transports Metropolitans de Barcelona et proposem participar en la recollida anual de dades de satisfacció dels usuaris de bus i de metro que forma part dels estudis comparatius que porten a terme l’International Bus Benchmarking Group (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Aquesta és la dissetena edició d’aquesta experiència internacional en què participen empreses de transport públic de grans ciutats d’arreu del món, entre les quals es troben Nova York, Londres, Singapur, Berlín, Shenzhen, Brussel·les, París i Madrid. 

Amb aquest treball conjunt volem analitzar el servei de bus i metro i estudiar-ne les pràctiques amb l’objectiu de millorar-lo a partir de les opinions directes dels usuaris. 

En aquest qüestionari anònim i confidencial podràs valorar la teva experiència de viatge i indicar el teu grau de conformitat o disconformitat amb alguns aspectes del servei, com la disponibilitat, l’accessibilitat, la informació, el temps, l’atenció al client, el confort, la seguretat i l’impacte ambiental. 

Un any més, Transports Metropolitans de Barcelona et proposem participar en la recollida anual de dades de satisfacció dels usuaris de bus i de metro que forma part dels estudis comparatius que porten a terme l’International Bus Benchmarking Group (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Aquesta és la dissetena edició d’aquesta experiència internacional en què participen empreses de transport públic de grans ciutats d’arreu del món, entre les quals es troben Nova York, Londres, Singapur, Berlín, Shenzhen, Brussel·les, París i Madrid. 

Amb aquest treball conjunt volem analitzar el servei de bus i metro i estudiar-ne les pràctiques amb l’objectiu de millorar-lo a partir de les opinions directes dels usuaris. 

En aquest qüestionari anònim i confidencial podràs valorar la teva experiència de viatge i indicar el teu grau de conformitat o disconformitat amb alguns aspectes del servei, com la disponibilitat, l’accessibilitat, la informació, el temps, l’atenció al client, el confort, la seguretat i l’impacte ambiental. 

Comença!