Xarxa de transport públic accessible
Barcelona ja té una xarxa de transport públic de referència a Europa en termes d’accessibilitat. A TMB continuem treballant perquè tota la xarxa sigui més accessible per a tothom.
Et proporcionem informació i eines perquè puguis planificar més fàcilment els viatges segons les teves necessitats.
Visita la pàgina Eines d'accessibilitat.
També trobaràs tota la informació que necessitis en els següents apartats del web:
Xarxa de bus
Xarxa de metro
Transports turístics
Atenció al client de TMB
T’oferim diferents canals d’atenció al client perquè puguis triar el que s’adeqüi millor a les teves necessitats.
- Punt TMB digital (oficina virtual): pots fer tràmits i gestions amb TMB per internet.
- Atenció presencial: t’atenem als Punts TMB d’informació i atenció o en qualsevol estació de metro i al bus.
- Altres canals d’atenció: tens altres canals per contactar amb nosaltres: per telèfon, Twitter o Facebook Messenger.
- Guia de l’usuari: consells, normatives i condicions d’ús dels bitllets de metro i de bus.
- Preguntes freqüents: Informació bàsica sobre els nostres transports, serveis d’atenció al client, bitllets i normés d’ús, entre d’altres.
El Punt TMB d’atenció de Sagrada Família és pioner en accessibilitat.
Està ubicat al vestíbul principal de l’estació de metro Sagrada Família de la línia 5. Aquesta oficina no té barreres arquitectòniques, integra el gestor de torns amb la tecnologia Navilens i disposa d’una taula d’atenció amb el sistema SVisual.
El Punt Sagrada Família també disposa d’un vídeo d’interpretació en llengua de signes, un anell inductiu i mobiliari adaptat.